Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Omluva. trochu to nepracovalo...

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že nejte spřízněn s Milanem Lopraisem z Frenštátu p.R. To bych nemohl číst Vaše články.

0 0
možnosti
Foto

Doufám, že nejste spřízněn s Milanem Lopraisem z Frenštátu p.R. To bych Vás nadále nemohl číst.

0 0
možnosti

Ano je z rodiny Milana Lopraise z Frenstatu p. R

0 0
možnosti

Rv

To jsou falešné teze!

V globalizovaném světě potřebujeme Evropu federalizovanou s jednotnou nejen ekonomickou politikou, ale i s mezinárodní politikou jednotnou, postavenou na svobodných, přirozených vztazích, s lokální subsidiaritou toho, co nepotřebujeme k jednotnému vedení! Jinak EU končí a my s ní skončíme také!

:-)

1 1
možnosti

Souhlasím a karma.

Já osobně jsem přesvědčený o tom, že to, co si o mě myslí někdo druhý je ryze jeho problém, který se mě nijak netýká, to je pouze konstrukce jeho mysli. Tedy s tím co popisujete na začátku nemám žádný problém. Spousta lidí dokonce, když o mě řekne nebo napíše "to je ale debi" si myslí, búhví jak mě neranila. Přitom jenom prozradila cosi o sobě.

Také zastávám názor, že současná forma EU je více diktaturou, která nám přináší více škody, jak užitku. Spousta politiků volá po reformě, ale já si myslím, že už je EU v tak patologickém stavu, že je nereformovatelná. Ale je to jen můj názor. Každopádně, co se současného stavu týká, jsem proti EU. Nepatřím totiž mezi lidi, které lze nalákat na pozlátka a uplatit pár stříbrnými.

No a z napsaného někoho už napdne, a koho ne, jsem volič SPD, v 56 letech jdu poprvé volit do evropského parlamentu, protože dříve jsem to považoval za zbytečné, a vím proč jdu tak volit.

Přeju všem krásný, i když momentálně deštivý den.Přeji všem krásný, i když momentálně deštivý den.

1 1
možnosti

Děkuji za Vaše odhalení! SPD vnímám za rizikovou stranu pro Česko i pro Evropskou unii.

2 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Ženatý, otec několika dětí, normální chlap co ctí základní životní a společenské hodnoty. Pracuje jako ekonomický poradce a obecní zastupitel. 

Seznam rubrik